איפור מינרלי ואיכות הסביבה

איפור מינרלי ואיכות הסביבה

רובינו כבר יודעים שאיפור מינרלי, המכיל רכיבים טבעיים, הוא האופציה הבריאה עבורינו, אך האם ידעתם ש"על הדרך" בשימוש באיפור מינרלי יש לנו גם הזדמנות לעשות את מה שנכון ומועיל לסביבה?

איכות הסביבה וחברות הקוסמטיקה הגדולות

היינו מצפים שמוצרי חברות האיפור והקוסמטיקה הגדולות יכילו את הרכיבים הטובים ביותר עבורינו. האמת הפשוטה היא, שרבים מהחומרים המצויים במוצרי קוסמטיקה המסחריים, גם אלו הנמכרים ברשתות הגדולות, מכילים רכיבים נסתרים שעדיף להמנע מהם. רבים מהם פוגעים גם בסביבה לאחר הסרת האיפור, כאשר הם נשטפים בכיור.

מה הקשר בין איפור לאיכות הסביבה?

רבים מרכיבי הקוסמטיקה והאיפור המסחריים הם כימיקלים תוצרי מעבדה, חלקם אינם מתכלים (או מתכלים אחרי מאות או אלפי שנים). והם עלולים למצוא את דרכם לבסוף בימים, בנהרות, באגמים ואפילו באספקת המים שלנו. זאת בנוסף להשפעה המיידית שיש להם על תעשיות כמו דייג וחקלאות ימית!

לשמחתנו, לא כל מוצרי האיפור והטיפוח מכילים את הרכיבים הנ"ל. ועל כן ידע הוא כוח.

איפור מרכיבים טבעיים | איפור מינרלי

יש כיום שפע של מוצרי איפור וטיפוח טבעיים ואיכותיים, הן בעולם והן בישראל.

איפור מינרלי, איפור העשוי 100% רכיבים טבעיים, הוא תחליף בר קיימא לאיפור המסחרי שאנחנו מכירים. הוא אינו מכיל רכיבים סינתטיים, צבענים מלאכותיים, חומרי מילוי, מילוי או חומרים משמרים. כלל אצבע הוא, שככל שרשימת הרכיבים קצרה יותר – סביר להניח שהמוצר "נקי" יותר.

איפור מינרלי ואיכות הסביבה

האיפור המינרלי עשוי מרכיבים הקיימים כבר בטבע. משום כך אינו יכול להשפיע לרעה על המערכת האקולוגית.
האיפור המינרלי של ימינו מתהדר בפורמולות רכות, גרוסות דק, פיגמנטיות להפליא, אשר נטמעות, נראות ומרגישות כ"עור שני". אלו מתחרות בכבוד ואף מתעלות לא פעם על מוצרי האיפור המסחריים.

באיפור המינרלי יש אופציות מגוונות יותר לאלו המחפשים לצרוך מוצרים שלא נוסו על בעלי חיים ואינם מכילים רכיבים מן החי.

זאת ועוד: חברות האיפור המינרלי משתמשות לרוב באריזות חסכון ידידותיות לסביבה, בקופסיות מחומרים הניתנים למחזור ובאריזות קרטון. שימוש זה מאפשר חסכון בחומרי גלם בתוליים, מצמצם את כמויות הפסולת והזיהום, ומכאן חשיבותו הכלכלית והאקולוגית הגבוהה.

בסופו של יום, יש בידינו הבחירה, האם להשליך לסביבה עוד חומרים סינתטיים, שלא ברור מה השפעתם לטווח ארוך, וכמה זמן ייקח להם להתפרק. או להשתמש במינרלים ובחומרים טבעיים אחרים, שהגיעו מהאדמה ולשם ישובו.

אז בפעם הבאה שאתם משתמשים באיפור מינרלי, תנו לעצמכם טפיחה על השכם ודעו שעשיתם משהו טוב – לא רק עבור גופכם, אלא גם עבור בריאות הסביבה.

למידע על המוצרים והרכיבים שלנו ולהתאמה אישית, צרו קשר כאן: צור קשר או בטלפון: 058-6216334

אולי תאהבו גם את...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *