מדריך איפור עיניים קלאסי

העיניים הן ראי הנפש. איפור עיניים קלאסי הוא איפור המתאים לכולן. הוא מבוסס על שילוב נכון של צלליות בהירות וכהות ועל טשטוש המעברים ביניהן, ליצירת מראה שיכול להחמיא לכל מבנה עיניים.
במדריך איפור זה תוכל/י ללמוד איך להתאפר: אילו צלליות לבחור, היכן להניח אותן ובאילו מברשות להשתמש. המדריך עובר שלב אחר שלב ומודגם באיור, כך שהוא מתאים גם כמדריך איפור למתחילות.

איפור עיניים, שלב אחר שלב:

1 – מתחת לעצם הגבה, מומלץ להניח צללית בגוון שמנת, בגימור מבריק/משי או מאט. צללית כזו תגרום לגבה להיראות יותר גבוהה ו"תפתח" את העין.

2 – בפינה הפנימית של העין (C פנימי), נניח צללית בהירה מבריקה/בגימור משי. צללית מסוג זה תתרום למראה מואר, צעיר ועירני.

3 – מעט מעל שקע העין (Crease), נניח צללית מעבר בגוון חום מעט יותר כהה מגוון העור שלנו, ובגימור מט. צללית כזו תדגיש את שקע העין ותיצור עומק מחמיא. את גבולות צללית זו שהנחנו יש לטשטש היטב, באמצעות מברשת טשטוש רכה.

4 – את אותה צללית מעבר בגימור מט שהנחנו בשקע העין, נניח גם בצמוד לעפעף התחתון (Lower Lash-line). צללית זו תסייע בתיחום ותעניק לעין מסגרת מחמיאה.

5 – על העפעף עצמו נניח צללית בגוון שבין הצללית הבהירה שהנחנו מתחת לגבה לצללית המעבר שהנחנו בשקע העין. הצללית יכולה להיות בגימור מאט, מנצנץ או משיי, עדינה או פיגמנטית – לבחירתנו. יש להניח את הצללית בטפיחות, באמצעות מברשת צללית, על העפעף כולו.

6 – עם אותה מברשת, בשליש החיצוני של העפעף, נניח צללית מעט כהה יותר מזו שהנחנו על העפעף כולו. נטשטש היטב את המעברים בין הצלליות השונות, על מנת ליצור מראה הרמוני, טבעי ועדין.

7 – ולבסוף – נמלא את הגבות בצללית גבות בגוון הטבעי של הגבות שלנו. הדגשת הגבות בצללית (ולא בעפרון) תשמור על מראה טבעי ולא נוקשה או מלאכותי.

אולי תאהבו גם את...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *