איפור לבת מצווה

איך להתאפר לבת מצווה | איפור לנערות

איפור לבת מצווה הוא משימה מורכבת: לא מעט מבנות ה-12 של היום כבר מחכות להתאפר במיוחד לחגיגת בת המצווה שלהן. אך בכל זאת מדובר בילדות בנות 12 – איפור עמוס או כבד מדי עלול לבגר אותן ולהיראות מגוחך. כך שבכל הקשור לאיפור נערות לאחד הערבים המרגשים ביותר בחייהן הקו המנחה הוא שפחות זה יותר..
להלן מספר טיפים ודגשים לאיפור – בין אם את כלת בת המצווה או אורחת צעירה מן המניין.

רגע לפני האיפור

1. הניחו קרם לחות לפנים לפני המייק אפ. תנו לו מספר דקות על מנת להספג. קרם לחות קליל יאפשר למייק אפ שיבוא אחריו להיתפס היטב על העור ולהיראות אחיד ויפה.

איפור לבת מצווה

מייק אפ

2. העדיפו מייק אפ קליל. גם אם יש לכן אזורים אותם אתן רוצות להסוות (פצעונים, אדמומיות, נקבוביות וכו') – שכבות של מייק אפ כבד יוצרות מראה מסכתי ומלאכותי. העדיפו מייק אפ מינרלי, המגיע באבקה, איתו אפשר לבנות כיסוי קליל עד מלא ולתת כיסוי גבוה יותר רק באזורים מסויימים.

3. את גוון המייק אפ התאימו הן לגוון העור של הפנים, הן לגוון העור של הצוואר והן לגוון העור של המחשוף ו*לא* לגוון העור של גב כף היד.. אצל רובנו, עור הצוואר בהיר יותר מעור הפנים, ועור המחשוף מעט כהה יותר. מייק אפ בגוון המתאים ישתלב בטבעיות, ייראה אחיד וירגיש כ"עור שני".

4. בדקו את המייק אפ באור יום (ולא רק בערב), ולאורך כמה שעות, כדי לוודא שאינו דוהה, משנה את צבעו או נמרח. המייק אפ המינרלי מגיע באבקה, נטמע בעור, אינו דוהה ואינו נמרח.

5. במידת הצורך, לעור מעורב או שמן, קבעו את המייק אפ עם שכבה של פודרה שקופה. זאת כדי לוודא את עמידות האיפור לאורך האירוע כולו.

6. מייק אפ אמנם מאחד את גוון עור הפנים, אך באותה העת גם משטיח אותן. נחזיר לעור את העומק והפרופורציות בעזרת סומק בגוון ההסמקה הטבעית של העור, מאט או מנצנץ.

שימר

7. שימר הוא ה-מוצר לאיפור בת מצווה זוהר. נניח אותו מתחת לעצם הגבה, מעל עצם הלחי ומעט מעל השפה העליונה. אפשר להשתמש בו גם כצללית על כל העפעף להארה עדינה של העין, ובכל מקום אותו נרצה להאיר (למשל: הכתפיים, עצמות הבריח או המחשוף).

איפור עיניים

8. צלליות לעיניים משדרגות כל לוק. אפשר להסתפק בצללית אחת בגימור מיוחד – מנצנץ או משיי – לעפעף כולו. או לשלב מספר צלליות על העפעף והקפל, למראה מתוחכם יותר. נשלב צלליות מאט בקפל העפעף וב-C החיצוני, עם צללית בגימור משיי או מנצנץ על העפעף עצמו – למראה מושקע אך טבעי. במידה ומשתמשים במספר צלליות, חשוב להשקיע לא מעט זמן בטשטושי המעברים ביניהן, למראה טבעי והרמוני.

9. הדגשת קו הריסים העליון בעזרת צללית יוצרת מראה טבעי ולא נוקשה. הרטבת הצללית במים (ע"י שימוש במכחול לח) מאפשרת לשרטט קו אייליינר דק או עבה, על פי הצורך. לעיניים בהירות ולעור בהיר רצוי להשתמש בצללית חומה כאייליינר. לעיניים ולעור בינוני עד כהה רצוי להשתמש בצללית חומה כהה או שחורה.

איפור שפתיים

10. נשלים את הלוק עם שפתון טבעי או ליפ גלוס. אודם עלול להיראות עמוס מדי או מלאכותי ולהוציא את איפור הפנים מאיזון.

מזל טוב!

קולקציית איפור לילדות | איפור לנערות בגוונים טבעיים

קולקציית איפור לילדות | איפור לנערות בגוונים מנצנצים

איפור לילדות ולנערות

אולי תאהבו גם את...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *