איך להתאפר מקצועי

איך להתאפר לשיחת וידאו

עד לפני כמה חודשים, לא שמענו על זום והמונח "פגישה מקצועית" התייחס בעיקר למפגשים פנים מול פנים. אבל עכשיו, אחרי לא מעט פגישות מקצועיות מרחוק – כולנו מבינים שאמנם כרגע הן מחוייבות המציאות, אך אין ספק שיש לשיחות הוידאו הללו יתרונות. נראה שהפגישות מרחוק ימשיכו ללוות אותנו, גם בעתיד.

איפור לפגישה בזום

בין הברירה לשבת מול המחשב בפגישה בבגד-בית ושיער רטוב, לבין ללבוש חליפה ולוק איפור מתוקתק כשאנחנו תכלס לא יוצאות מהבית – נמצאת אופציית הביניים: איך להתאפר נכון, באיפור טבעי, למראה מקצועי.
להשקיע בעצמינו בבוקר עושה לנו טוב גם נפשית, לא רק פיזית, אז הנה הטיפים שלנו לאיפור טבעי, יצוגי, שמרגיש כמו עור שני ונראה הרבה יותר מזה.

איפור טבעי או נטורל הוא תמיד באופנה. כל מה שצריך זה את הפורמולה הנכונה, יד קלילה וטשטושים מוצלחים.

לפני האיפור

1. ניקוי פנים – בבוקר ולפני הנחת האיפור, רחצי את הפנים בסבון פנים או בתחליב עדין, המיועד במיוחד לעור הפנים. ניקוי בסבון עדין יסיר את שאריות השומן מהעור מבלי לייבשו, יחליק את העור ויכין אותו לקרם הלחות שיבוא מעליו.

2. קרם לחות – חשוב שעורך יהיה רך ומלוחח בדיוק במידה, כדי שהאיפור שמעליו יונח בצורה אופטימלית. בחרי בקרם פנים קליל (במידה ועורך שומני או מעורב) או עשיר (במידה ועורך רגיל עד יבש).

איפור מינימלי – "רק זרקתי על עצמי משהו"

3. מייק אפ לכיסוי קליל – הניחי את קרם הפנים כמו שהוא ותני לו להספג היטב בעור כעשר דקות לפחות. בזקי מעט אבקה על מכסה הקופסית של המייק אפ. טבלי מברשת מייקאפ דחוסה או רחבה באבקה שעל המכסה, והניחי על הפנים בתנועות סיבוביות.

4. מייק אפ לכיסוי בינוני – קחי מעט מקרם הפנים שלך, בזקי מעליו קצת מאבקת המייק אפ. ערבבי את התערובת בכף ידך עד שהאבקה “תיצבע” כולה. בעזרת האצבעות, מברשת או ספוגית – הניחי על כל הפנים, או באזורים נבחרים, ותני לתערובת להספג היטב בעור.

תוכלי לראות איך עושים את זה בסרטון: איך להשתמש במייקאפ מינרלי.

על מנת לקבע את השכבה שהנחנו בשלב הקודם, לשיפור הכיסוי והעמידות – הניחי שכבה יבשה של המייקאפ – בעזרת מברשת רחבה ובתנועות סיבוביות – על כל הפנים או באזורים מסויימים, מעל השכבה שהנחת קודם. שיטת הנחה זו תאפשר לך כיסוי מעולה וטבעי, במקום מראה מקומח או כבד.

מתלבטת איך להתאים גוון מייקאפ? לחצי כאן

כיסוי כהויות מתחת לעיניים

5. קונסילר – כדי להאיר בקלילות את האזור שמתחת לעיניים, הניחי פודרת קונסילר באזורי הכהות בלבד. פודרת הקונסילר שלנו יכולה לעמוד בפני עצמה, או מעל קונסילר נוזלי או משחתי אחר, כדי לקבע אותו במקומו ולשפר את עמידותו.

איפור למקרה שנשאר לי עוד זמן

6. פודרה – פנים מבריקים נראים פחות טוב מבעד למסך. היות והמייק אפ המינרלי הוא אבקתי, השתמשי בפודרה רק אם את זקוקה לה, באזורים בהם את נוטה להבריק. השתמשי במברשת פודרה רחבה או בספוגית.

7. סומק – בחרי בסומק בגוון עדין, הקרוב להסמקה הטבעית של עורך. בעזרת מברשת סומק עגולה או זוויתית, הניחי מעט מאד מהסומק בקלילות רבה, על תפוחי הלחיים או על עצמות הלחי. טשטשי היטב את גבולות הסומק שהנחת, כך שיתחיל וייגמר בצורה הדרגתית, לזריקה של צבע וחיוניות לפנים.

8. שימר – השימר יוצר הארה במקומות אסטרטגיים, אותם אנו רוצים להבליט/להאיר. בעזרת מברשת שימר, הניחי שימר על עצם הגבה, על עצמות הלחיים, מעל השפה העליונה ועל גשר האף.

9. איפור עיניים עדין – כדי להדגיש את העיניים ועדיין להיראות טבעי, נרטיב מברשת אייליינר/גבות, נטבול בצללית ונניח כאייליינר מעל קו הריסים העליון ובין הריסים עצמם. הדגשת מבנה העין יוצרת מראה עירני וחיוני.

איך מאפרים גבות? איך מאפרים שפתיים?

10. גבות – הגבות מהוות מסגרת חשובה לפנים ולעיניים. נדגיש אותן בעזרת מברשת גבות, נניח צללית גבות בגוון המתאים לגוון הטבעי של הגבות או של השיער שלנו. שימוש בצללית לגבות שומר על מראה טבעי, לא נוקשה. כדי לקרוא עוד על עיצוב נכון של הגבה בעזרת איפור – לחצו כאן.

11. שפתיים – את השפתיים נדגיש בשפתון שקוף. להוספת צבע טבעי לשפתיים, נערבב מעט מהשפתון עם צללית או עם סומק בגוון טבעי ונניח על השפתיים.

אמנם מדובר בלא מעט שלבים, אך האיפור המינרלי כולו לוקח פחות מרבע שעה. תוכלי לבחור מבין השלבים את אלה שאת מתחברת אליהם יותר ולהוריד את אלו שאת מתחברת אליהם פחות (אפילו שימוש בסומק בלבד יכול לשדרג את המראה לחיוני ועירני!).







אולי תאהבו גם את...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *